Drömmar, Fotboll & lite annat..

Den senaste tiden har jag drömt så mycket! Och mycket tok.
I Natt drömde jag att min kusin fyllde år, han hade sitt
"Kalas" I afrika, som dessutom slutade med ett stort vatten
krig med massor av vatten ballonger. Roligt va?!;) Haha.

Hans mamma var så stolt över honom, förutom att han hunnit med att
vara i afrika, så hade han även målat om Skinnsbergs skola,
i någon "fin" lime grön färg.

Undrar varför man drömmer som man gör? Är det så man ska ha
något att skratta åt när man vaknar? Mardrömmarna skulle ju
dock vara skönt att slippa.. Ju för sig så har jag hört (i Thailand)
om man drömmer mardrömmar så får man "good Luck". Man kan ju hoppas.

Idag fick jag ett jätte fint mejl från en engelsk familj som
vill ha mig som Au pair, dom verkar jätte mysiga!
Synd bara att det var i London och inte i Bangkok.

Kvällarna här spenderas genom att kolla på Fotbolls VM.
Jag håller på Portugal & Chatchai på Spanien,
vilket lag håller ni på?

När det inte är fotboll så är det mest dramatiska thai serier som gäller.
synd att man inte förstår så mycket av språket än. Jag får jobba på det;)

Nu får ni ha en fortsatt bra dag! Och mamma; Hoppas du har
det kanon i Bjuris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0