Vilken natt!

..... Jag har precis vaknat, och känner mig så utsövd! Eller inte.
Vilken j*kla natt det har vart! Jag tror jag har drömt minst 10 olika drömmar.
Varav hälften så springer jag från bomber, blir jagad, och så vidare...

Jaja nu är jag vaken i allefall, men har huvudvärk och lite små ont i hela kroppen.
Det är inte lätt att vara så aktiv om nätterna.

Igår pratade jag med Mamma, Emilie, Ludde och Felicia! ♥ Jag har inte sett barnen
på flera veckor, så det uppskattades! Och det måste vi göra om ;)

Jag ringde till Ludde i fredags när han fyllde år, då var han så upp i varv,
han skrek "Moster! Jag har fått jätte mycket presenter!" Sen kastade han över
luren till mormor. Haha. Så då fick jag prata en stund med henne också!

Vad jag saknar er alla där hemma! Och vad jag saknar Bjursjön! Och jordgubbar!
Det såg väldigt gott ut när ni åt dom framför webbkameran igår... HURMF! %#!% Haha.

Nu ska jag ta någonting och äta och kanske vakna till liv. Kanske.
Ha en bra dag allihoppa!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0